Gwarancja, zwroty i reklamacje

Gwarancja

Sprzedający udzieli Kupującemu na zakupiony towar gwarancji maksymalnie do lat 10 w zależności od przeznaczenia zakupionego towaru.

Zwrot towaru

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z zakupionego w naszym sklepie towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów montażu, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w dniu zakupu. Należna kwota zostanie zwrócona w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt jaki poniósł Kupujący w związku z odesłaniem towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi jakiekolwiek wady powinien o tym powiadomić niezwłocznie Sprzedawcę w formie pisemnej i jeśli to możliwe udokumentować wady poprzez wykonanie i przesłanie zdjęć. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru Sprzedający zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym dla klienta rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy - wolny od wad, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru z dnia zakupu lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary o podobnych cechach użytkowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl